http://osvita.ua/school/school_today/29150/
Зовні з’їзд виглядав демократично і по-сучасному. Дещо раніше було створено робочу групу, яка і повинна була розробити проект програми, провести його широке громадське обговорення, а з’їзд мав цей проект обговорити й підтримати. Остаточно програму приймає колегія Міністерства.
Не секрет, що існують різні погляди, як серед науковців, так і серед учителів, на зміст та завдання шкільної інформатики: перший – навчати учнів лише курсу користувача, чи як зараз прийнято називати – ІКТ компетентності; другий – навчати дітей одночасно ІКТ та основам алгоритмізації і програмування. Але у робочій групі опинилися прибічники лише першої точки зору, яка дивним чином збігається з позицією керівника цієї групи доктора педагогічних наук, професора Наталії Вікторівни Морзе.
Пропозиції можна було надсилати електронною поштою до робочої групи всім бажаючим і їх надсилали. Кажуть, що якісь навіть врахували… Прізвища авторів врахованих пропозицій озвучили, а їхню суть – ні…http://osvita.ua/school/school_today/29150/
Немає коментарів:
Дописати коментар